تیزهوشان ابتدایی

انواع نمونه سوالات تیزهوشان

تیزهوشان ابتدایی

انواع نمونه سوالات تیزهوشان

نمونه سوالات دیگری از تیزهوشان

۱- وزن یک لیوان با آب ۱۲۳ گرم است اگر نسبت وزن آب لیوان به لیوان ۲به ۱ باشد وزن لیوان چند گرم است ؟

۲- محیط یک مستطیل ۵۲ سانتیمتر است طول مستطیل از ۳ برابرعرض ۲ سانتیمتر بیشتر است طول مستطیل چه قدر است ؟

۳- کوچکترین عددی که بر تمام اعداد یک رقمی بخش پذیر باشد چند است ؟

۴- دو سر سیمی را به هم جوش داده ایم . سیم را به کدام شکل در آوریم تا بیشترین مساحت را داشته باشد

۵-چند عدد دو رقی طبیعی وجود دارد که اگر جای یکان و دهگان آنها را عوض کنیم ۹ واحد زیاد می شود ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

من خودم از فارغ التحصیلان قدیم سمپاد هستم. این سوالها به نظر من خیلی برای یه بچه دبستانی زیاد و سطح بالاست. البته من نمی دونم الان چه طوری شده امتحانها اما چیزی که به نظر می رسه، یه افراط ظالمانه است در حق بچه ها. منظورم اصلا شخص شما نیست ها ! کلا این سیستم صحیح نیست.

با سلام نظر زیبای شما را خواندم ولی با توجه به اینکه آزمون با همین سطح برگزار می شود با ید بچه هارا با این سوالات آشنا کرد . منتظر سوالات زیبای شما هستم
محمد رضا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.